Dit is een algemeen bericht naar aanleiding van feedback van onze leden. Indien je de factuur met de ledenbijdrage normaal hebt ontvangen en eventueel al hebt betaald of de betaling hebt ingepland, dan hoef je natuurlijk geen rekening te houden met dit bericht.
Op 22 april 2023 heeft de algemene vergadering van het ITAA de nieuwe ledenbijdrage 2023 goedgekeurd. Het ITAA is inmiddels gestart met de verzending van zijn facturen via e-mail. Deze facturen werden tussen 2 en 25 mei verzonden vanuit .
Enkele leden hebben ons alvast gemeld dat dit bericht in hun spamfilter is terechtgekomen.
Billtobox?
Wie een billtobox-account heeft, kan een melding ontvangen zodra een document toekomt.
Via de knop “Instellingen” kan je de frequentie aanduiden waarop meldingen en openstaande taken in je mailbox toekomen.
Heb je je factuur niet in ontvangen?
Mocht de e-mail vanuit dus niet in jouw gewone inbox zijn gekomen, dan verzoeken we je alsnog te zoeken in de spamfilter. Dat kan op naam van de verzender () of op datum van de verzending (tussen 2 en 25 mei).
Als je het bericht in de spamfilter gevonden hebt, dan kan je de verzender aanmerken als “betrouwbaar”, waarna de e-mail voortaan in je inbox terechtkomt. Heb je geen bericht gevonden, dan beschikt het ITAA allicht over een ander e-mailadres…
Ander e-mailadres?
In het kader van onze digitale communicatiestrategie stuurt het Instituut zijn facturen alleen nog per e-mail, meer bepaald naar het e-mailadres dat gekend is bij het Instituut.
Mocht je de e-mail dus niet ontvangen hebben – noch in je inbox, noch in de spam – dan is de kans groot dat we dat naar een ander e-mailadres hebben gestuurd. Dat adres kan je bijv. vinden in je het openbaar register. Is dat adres niet correct of raak je niet in het ITAA-portaal? Neem dan contact op met onze servicedesk.