Na verschillende reacties en klachten hebben we onderzocht waarom het ITAA moeilijk bereikbaar was. Er zat een programmeerfout in het centrale telefoniesysteem dat inmiddels is aangepakt en opgelost. Alvast onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is veroorzaakt.
Daarbovenop hebben we ontdekt dat de telefoniste overbevraagd was door de vele telefoons. Dit zullen we aanpakken door voortaan met een selectiekeuze werken waardoor een ITAA-lid zelf de dienst kan bepalen waar het terecht wil zijn.
Wie vanaf 1 februari 2023 naar het ITAA belt, zal eerst een keuzemenu moeten doorlopen. Eerst zal je kiezen in welke taal je wenst te communiceren. Vervolgens kan je kiezen welke dienst van het ITAA je wenst te bereiken:
- Stage
- Boekhouding
- Deontologie
- Permanente vorming
- Openbaar register
- ITAA-opleidingen
- Andere
Als na enkele tellen niemand ter beschikking is, dan kom je terecht op een antwoordapparaat. De betrokken dienst ontvangt een mail met het verzoek je terug te contacteren.