
Op maandag 24 maart heeft ITAA de campagne ‘Skip That Shit’ gelanceerd. Dit initiatief wil jongeren warm maken voor een studie en carrière in accountancy en fiscaliteit. Op de beats van een exclusieve technotrack door dj en producer Amber Broos laat het ITAA zien hoe het beroep evolueert naar een dynamische, digitale en strategische job. Een stevige beat, een duidelijke boodschap: de toekomst van accountancy en fiscaliteit swingt op een nieuw ritme.
Op sociale media heeft de campagne veel succes en het bereikt voornamelijk 18- tot 24-jarigen. Onze influencers zijn de content creator Audrey Hédo en de dj Amber Broos. Ze plaatsen specifieke posts op hun sociale media om de campagne te ondersteunen.
De campagne heeft 1,2 miljoen impressies méér gegenereerd dan vooropgesteld. Dit is vooral te danken aan TikTok waar we 173.000 meer videoviews gehaald hebben dan ingeschat. We hebben +/- 50% van de doelgroep (18-24) bereikt, verspreid over de twee platformen (Meta + TikTok).
We bereiken dus meer jongeren dan verwacht en deze week is een nieuwe golf van de campagne op social media van start gegaan. Bekijk hieronder de videocampagne.