In aanwezigheid van de ITAA-ambassadeurs lanceert het Instituut de campagne ‘Skip That Shit’ met soundtrack door Amber Broos

Een stevige beat, een duidelijke boodschap: de toekomst van accountancy en fiscaliteit swingt op een nieuw ritme. Op maandag 24 maart lanceert het ITAA, het Instituut van de Belastingadviseurs en de Accountants, de campagne ‘Skip That Shit’. Dit initiatief wil jongeren warm maken voor een studie en carrière in accountancy en fiscaliteit. Op de beats van een exclusieve technotrack door dj en producer Amber Broos laat het ITAA zien hoe het beroep evolueert naar een dynamische, digitale en strategische job.

De bijhorende track van Amber Broos vertaalt die transformatie naar muziek.“De song begint met repetitieve klanken, maar groeit uit tot een dynamisch en energiek nummer. Dat weerspiegelt perfect hoe het beroep is geëvolueerd. We willen het cliché doorbreken, want accountancy en fiscaliteit draaien vandaag om inzicht, advies en vooruitdenken”, vertelt ITAA-voorzitter Bart Van Coile.

Dj en producer Amber Broos.


Digitalisering als gamechanger

“Jongeren die opgroeien in een digitale wereld, vinden vlot hun weg in deze transitie. Met de opkomst van AI verdwijnen repetitieve taken trouwens nog meer naar de achtergrond, waardoor accountants en belastingadviseurs meer tijd overhouden voor die persoonlijke aanpak op maat”, stelt ITAA-ondervoorzitter Vincent Delvaux.

Voorstelling van de campagne aan ITAA-ambassadeurs

Omdat zij onze vertegenwoordigers bij de jongeren zijn, heeft het Instituut op 24 maart de ITAA-ambassadeurs uitgenodigd om hen de campagne voor te stellen.

 

Meer info: www.skipthatshit.be

Gepubliceerd op

Categorieën

Tags

Sharing

Gerelateerde artikelen

  Op maandag 24 maart heeft ITAA de campagne ‘Skip That Shit’ gelanceerd. Dit initiatief wil jongeren warm maken voor een studie en carrière in accountancy en fiscaliteit. Op de...