Omdat heel wat leden bezorgd waren over de onderhoudswerkzaamheden in de verschillende e-serviceplatformen, hebben het ITAA en de FOD Financiën deze in overleg gepland voor het komende jaar 2022.
Hiermee willen we vooral ertoe komen dat de onderhoudsmomenten niet gepland worden tijdens een piekperiode waarin de e-services het meest worden gebruikt door de leden.
Eerstvolgend onderhoudsmoment e-services: 26 en 27 februari
De momenten worden als volgt vastgelegd:
- 26 en 27 februari
- 12 en 13 maart
- 4 en 5 juni
- 10 en 11 september
Tijdens deze momenten worden de e-serviceplatformen (gedeeltelijk) buiten gebruik gezet.
Het ITAA hoopt op die manier onze leden te helpen in de organisatie van de kantoren opdat dode of drukke momenten zouden worden vermeden.
Mochten er alsnog opmerkingen zijn, neem dan gerust contact op met de servicedesk.
Bron: Planning van onderhoudswerkzaamheden | FOD Financiën (belgium.be)