Het ITAA vernieuwt zijn communicatie: duidelijker, rijker en interactiever.
De afgelopen maanden heeft het Instituut zijn communicatiekanalen grondig herbekeken met als doel onze leden en partners nog beter te informeren. Hieruit groeiden drie vernieuwingen:
1. Een vernieuwd ITAA-ZINE
Ons magazine krijgt een upgrade: een frisse aanpak en dubbel zoveel inhoud, dankzij de samenwerking met uitgeverij Knops. De artikels verschijnen voortaan ook op onze blog, die uitgroeit tot dé kennisbron voor onze sector.
2. Een efficiëntere en interactieve ITAA-ACCTUA
ITAA-Acctua, onze tweewekelijkse nieuwsbrief, wordt uw centraal informatiepunt: artikels, evenementen, opleidingen, online inschrijvingen, directe toegang tot de nieuwste modellen op BeExcellent en de artikels uit het ITAA-ZINE. Kortom: alle essentiële informatie, twee keer per maand in uw mailbox.
Dringende berichten blijven we verspreiden op onze sociale media en via ITAA-Flash.
3. Een nieuwe look voor de website
In september krijgt onze website een frisse look, met een intuïtieve navigatie en snellere toegang tot relevante informatie.
Deze eerste editie van ITAA-ACCTUA is een stap richting betere communicatie, ten dienste van kennisdeling, versterking van ons beroep en betrokkenheid van onze leden.
Veel leesplezier!